Subject: Taotlus kogunemise korraldamiseks Heli 6 territooriumil 18. septembril
From: Indro Päll <[email-masked]>
To: Transpordiamet <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Date: Tue, 25 Aug 2026 07:36:57 +0000

Tere

Kirjutan teile Eesti Audi Klubi nimel, mis tegutseb juba alates 2002. aastast.
Tähistame tänavu 18. septembril klubi 24. sünnipäeva.

Kuna meie klubi päris esimene kogunemine toimus Transpordiameti Tallinna büroo
territooriumil (Heli tn 6), sooviksime seda tähtpäeva tähistada nostalgilises
võtmes samas kohas.

Oleme teadlikud, et sealsetel parkimisplatsidel kehtivad liiklusmärgid, mis
keelavad pärast büroo tööaja lõppu territooriumile siseneda. Meie liikmeskond
koosneb täiskasvanud autohuvilistest ning lisaks klubi tegevusele oleme juba üle
20 aasta korraldanud Haapsalus legaalset lõppkiirusvõistlust One Mile Challenge,
mille eesmärk on suunata kiirushimu tänavatelt ametlikule võistlusrajale.

Soovin uurida, kas meil oleks võimalik leida lahendus või saada erandkorras luba
kogunemise läbiviimiseks 18. septembril.

Kogunemise ajakava oleks järgmine:

 * Algus: kell 18.00

 * Lõpp: hiljemalt kell 21.00

Tagame, et sündmus möödub rahulikult ning lahkudes jääb plats täpselt samasse
korda, nagu see oli enne meie saabumist.

Mõistvale suhtumisele ja koostööle lootma jäädes

Indro Päll

 

Telefon: +372 5057794

E-mail: [email-masked]

Eesti Audi Klubi MTÜ

Aadress: Kalda 9/1, Tallinn 11625

Registrikood: 80049919

KMKR nr: EE102177983